W miniony czwartek zadebiutowała pełna wersja gry Wolcen: Lords of Mayhem. Teraz wiemy już, że produkcja okazała się dużym sukcesem. Według danych serwisu Steam Charts wczoraj, w najgorętszym momencie dnia, w tego RPG-a akcji bawiło się 127,5 tys. graczy jednocześnie.
Wczesna wersja produkcji została udostępniona w marcu 2016 roku, ale do tej pory gra mogła jedynie pomarzyć o podobnych wynikach. Przed premierą pełnego wydania rekord wynosił 1,9 tys. graczy i został ustanowiony w marcu ubiegłego roku.
Dla porównania, rekordem pecetowej wersji
Path of Exile na Steamie jest 123,4 tys. bawiących się jednocześnie, a jest to produkcja korzystająca z modelu darmowego z mikropłatnościami. W chwili pisania tej wiadomości
Wolcen: Lords of Mayhem znajduje się w dziesiątce najpopularniejszych gier w serwisie studia
Valve.
Twórcy nie zdradzili na razie wyników sprzedaży
Wolcen: Lords of Mayhem. Dysponujemy jedynie szacunkowymi danymi z płatnej wersji serwisu Steam Spy, według których grę nabyło 870 tysięcy graczy. W zeszłym tygodniu była to najlepiej sprzedająca się gra na Steamie.
Sukces
Wolcena jest tym bardziej imponujący, że premiera nie obyła się bez poważnych problemów. Popularność produkcji zaskoczyła twórców, którzy nie byli przygotowani na tak dużą liczbę graczy. Szybko zaczęły się trudności z połączeniami, a wypuszczony mały patch tylko pogorszył sprawę i doprowadził do pojawienia się wielu błędów. W rezultacie deweloperzy zmuszeni byli na 30 godzin wyłączyć serwery, odcinając tym samym użytkowników od trybu sieciowego. Teraz po ich reaktywacji postacie zostały cofnięte do stanu sprzed trefnej aktualizacji.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-02-17 15:16:25
|
|